JÄVLA SKOLA !!!! :@

Jusst nu HATAR jag skolan !!
Jag hatarhatarhatar skolan :@
Jag vill följa Nan till Skåne
en vecka ju, men faaaan !!
Dumma skola !! :@
Har så mkt annat ska borde
göra ist för att sitta i skolan :S
Aja.. Idag har jag varit med
bästa Ellen och så har jag
ridit för Nan på Leo :')
Jag och Ellen lekte fotomodell-
er, hade strumpkrig, bakade
misslyckade choklad-muffinsar
med tre ägg, jagade varann
runt huset och hittade på en ny
världsberömd lek xD
Vi hade det BÄÄÄST :)
Och när jag red för Nan tränade
vi galopp-skritt-galopp, skänkel-
vikning och så arbetade vi med
att få ut bakdelen på honom på
volterna.
Dagen har varit underbar förutom
att jag har sån jävla ångest för
att jag inte kan följa Nan till skåne.
Men iaf, "-Det onda har alltid något
gott med sig", som att jag får
ryckta och sköta IVENHOE i en hel
vecka !! TUMMEN UPP FÖR DET xD
Sen vill jag bowla igen, jag och
Ellen höll på att bryta armarna
när vi bowlade, riktigt kul ! :D

ELLEN OCH LEO E BÄST <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0